Неділя, 25.02.2018, 08:58
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Вас вітає Калинівський навчально-виховний комплекс Городищенської районної ради Черкаської області

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2014 » Листопад » 28 » Конкурс знавців математки
14:28
Конкурс знавців математки

Тема. Як побачити повітря? Яке значення має повітря?

 

Мета: з’ясувати властивості повітря і значення повітря в природі; учити досліджувати властивості повітря, проводити досліди, фіксувати й аналізувати результати; дотримуватися інструкцій і правил техніки безпеки при проведенні демонстраційних дослідів; виховувати пізнавальний інтерес.

 

ХІД УРОКУ

 

I.        Організаційний момент

 

II.      Повідомлення теми і мети уроку

 

       Відгадайте загадку.

 

• Куди ступиш — всюди маєш,

 

Хоч не бачиш, а вживаєш. (Повітря)

 

   Сьогодні за допомогою дослідів ви дізнаєтеся про властивості повітря, а також про те, чому повітря потрібно берегти від забруднення.

 

III.     Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

 

1.   Робота за підручником (с. 38-39).

 

       Що запитала Сойка Синьокрила?

 

       Що ви знаєте про повітря?

 

       Чому повітря ніхто не помічає? (Воно прозоре, без запаху, смаку, безбарвне.)

 

       Яке значення має повітря для Сойки Синьокрилої?

 

       Роздивіться малюнки на с. 38.

 

       Що на них зображено?

 

   Про те, що повітря існує, можна дізнатися за допомогою таких дослідів.

 

Дослід 1

 

Махніть віялом перед обличчям.

 

       Що відчула шкіра вашого обличчя? (Легенький вітерець)

 

   Чому він утворився? (Тому, що вітер — це рух повітря. Повітря постійно рухається. Вітер, який ми відчуваємо, — це і є повітря.)

 

   Повітря, ніби ковдрою, огортає Землю. Повітря прозоре, не має кольору й запаху, тому ми його не бачимо, але можемо відчути.

 

Дослід 2

 

У склянку з водою покладіть закриту порожню пляшку.

 

       Що ви бачите?

 

       Тепер відкрийте пляшку та опустіть її у воду.

 

   Що ви спостерігаєте? (У пляшку набирається вода, із пляшки виходять бульбашки. Отже, повітря є в порожній пляшці. Воно є скрізь.)

 

Дослід З

 

Візьміть повітряну кульку. Надуйте її.

 

       Що ви спостерігаєте?

 

Висновок. Повітря — прозоре, без запаху, смаку, безбарвне. Воно є скрізь.

 

Робота у парах

 

   Ми чуємо, як ллється вода, як ходять люди. Чи можемо ми почути повітря?

 

   Разом із сусідом по парті поміркуйте, чі можна намалювати повітря. Чи може повітря звучати? (Якщо взяти велосипедний насос і почати качати повітря. Ми не бачимо повітря, але чуємо, як воно виходить.)

 

   Роздивіться малюнки на с. 39.

 

   Як ще можна виявити повітря-невидимку?

 

Завдання для друга природи

 

   Розкажіть, які ваші іграшки наповнені повітрям.

 

2.   Фізкультхвилинка

 

IV. Узагальнення й систематизація отриманих знань

 

1.   Продовження роботи за підручником (с. 4 0-41)

 

   Які властивості має повітря?

 

   Поміркуйте, чому кажуть: «Потрібний, як повітря»?

 

   Для чого нам потрібне повітря? (Воно потрібне для дихання людини і тварин, для рослин.)

 

   Що станеться, якщо повітря раптом зникне? (Ми не проживемо і декілька хвилин.)

 

   Повітря необхідне для дихання живим організмам: рослинам, тваринам і людям.

 

Робота в парах

 

   Роздивіться фото на с. 40-41.

 

   Розкажіть, як люди використовують властивості повітря.

 

Робота в групах

 

   Поміркуйте, для чого потрібне чисте повітря?

 

2.   Завдання для друга природи

 

   Роздивіться фото на с. 41 унизу.

 

   Які види сучасного транспорту найменше забруднюють повітря?

 

   Пофантазуйте, яким має бути транспорт у майбутньому, щоб зберігати повітря чистим.

 

V.   Підсумок уроку

 

   Які властивості має повітря?

 

   Для чого потрібне чисте повітря? (Щоб дихати. Без їжі людина живе — 5 тижнів, без води 5 днів, а без повітря і 5-ти хвилин прожити не може.)

 

   Де повітря чистіше? У якій місцевості?

 

   Що нам потрібно для очищення повітря в класі?

Переглядів: 213 | Додав: комп | Теги: змагання між учнями | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz